ساکشن غبغب

یکی از عمل های رایج که تاثیر به سزایی در زیبایی ظاهری افراد داره عمل ساکشن غبغب است. چربی های زیر چانه به دلایل مختلفی ایجاد میشه مثل ژنتیک ، افرایش سن، چاقی بیش از حد. روش های مختلفی برای از بین بردن این چربی ها وجود داره مثل مزوتراپی، اراف و… . بهترین و دائمی ترین راه برای از بین بردن چربی های غبغب عمل لیپوساکشن غبغب می باشد .

عوارض کم

ماندگاری بیش از ۱۰سال

دوره نقاهت ۱۵ روزه

هزینه 10 تا 15 میلیون

بی‌ حسی موضعی

توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک

توضیحات دکتر در رابطه با چگونگی عمل ساکشن غبغب

توضیحات دکتر در رابطه با مراقبت های بعد ازعمل ساکشن غبغب

جراحی غبغب چیست؟

غبغب به ناحیه ای که بالاتر از گردن و زیر چانه است، گفته می شود. جراحی غبغب یک جراحی پلاستیک می باشد که به از بین بردن چربی و پوست اضافی در ناحیه زیر چانه گفته می شود؛ جراحی غبغب از روش هایی مانند لیپوساکشن، لیفت غبغب یا هر دو انجام می شود. در حالت خاص تر، لیپوساکشن غبغب همانگونه که از نامش پیداست روشی است که از لیپوساکشن برای حذف چربی استفاده می گردد. از آنجایی که تجمع چربی صورت گرفته در غبغب باعث کاهش زیبایی چهره می شود، حذف آن توسط لیپوساکشن غبغب، یکی از شایع ترین روش ها برای رفع این مشکل می باشد.

ساکشن غبغب برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که دارای چربی اضافی در ناحیه زیر چانه دارند و از ظاهر غبغب خود ناراضی هستند اما دچار افتادگی پوست در آن ناحیه نیستند، می توانند برای لیپوساکشن غبغب اقدام کنند. البته لازم است پیش از هر اقدام و تصمیم گیری با پزشک متخصص مشورت کرده و همه جوانب در نظر گرفته شود. سن مناسب برای  این جراحی تقریبا بین 20 تا 50 سال می باشد؛ گرچه ممکن است به جز سن، عوامل دیگری نیز تاثیر داشته و طبق شرایط هر فرد، متفاوت باشد. افرادی که چربی ناحیه زیر چانه عمیقی دارند و نتوان با لیپوساکشن آن را خارج کرد، کاندید مناسبی برای جراحی غبغب نمی باشند.

مزایای ساکشن غبغب

• ساکشن غبغب چربی های اضافی ناحیه غبغب را به طور دائمی از بین می برد و پس از انجام این روش، چربی های آن ناحیه دوباره رشد نمی کنند.
  • دوره نقاهت جراحی غبغب کوتاه است و اکثر افراد می توانند پس از چند روز استراحت، به فعالیت های روزمره خود بازگردند.
  • جراحی غبغب عوارض جانبی کمی دارد؛ شایع ترین عوارض جانبی این روش کبودی، تورم و درد است که معمولاً طی چند هفته برطرف می شود.
  • ساکشن غبغب می تواند به جوانسازی چهره و مشخص شدن خط فک کمک کند.
  •  کلیه مراحل عمل بدون درد و بی‌هوشی انجام می شود.
  • این جراحی به سفت شدن پوست گردن کمک می‌ کند.

ساکشن غبغب

مراقبت های بعد از لیپوساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب  یک جراحی سرپایی می باشد و نیازی به بستری شدن ندارد اما مراقبت ‌های بعد از جراحی غبغب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نیاز به مراقبت و توجه مداوم دارد، در غیر این صورت احتمال دارد به نتیجه مطلوب خود نرسید. در صورتی که از مراقبت های بعد از عمل، بی‌اطلاع هستید با ما همراه باشید تا مواردی که به بهبودی سریع شما کمک می کند را شرح دهیم:

• حداقل 24 ساعت پس از عمل استراحت کنید و از انجام فعالیت های سنگین خودداری نمایید.
  • کمپرس یخ می تواند باعث کاهش تورم و کبودی شود، می توانید از کیسه یخ یا بسته های سرد استفاده کنید.
  • بعد از جراحی، یک گن به شما داده می‌شود که به کاهش تورم ناحیه جراحی کمک می کند، باید طبق دستور پزشک از گن یا بانداژ استفاده نمایید.
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک می توانند به کاهش درد و ناراحتی کمک کنند.
  • تغذیه سالم منجر به بهبودی سریعتر می شود، پس از مصرف غذاهای شور و پرچرب خودداری کنید و به اندازه کافی مایعات بنوشید.
  • توصیه می کنیم هنگام خواب سر خود را بالا نگه دارید.

عوارض جراحی غبغب

ساکشن غبغب عوارض خاصی ندارد و عمل بی خطری می باشد، برای جلوگیری از بروز عوارض و خطرات جدی حتما به پزشک با تجربه و حاذق مراجعه نمایید. گاهی بعد از این جراحی، عوارض های خفیف و احتمالی مانند کبودی، تورم و درد به وجود می آید؛ کبودی و تورم معمولاً طی چند هفته برطرف می شود و برای کاهش درد، داروهای مسکن توسط پزشک تجویز می گردد. در صورت بروز عفونت مانند خونریزی، تب، قرمزی، درد یا تورم شدید در ناحیه جراحی، باید فوراً به پزشک مراجعه کنید.

آیا ساکشن غبغب دائمی و ماندگار می باشد؟

در لیپوساکشن غبغب سلول ‌های چربی به صورت دائمی از بین رفته و تا زمانی که وزن افراد ثابت باشد و دچار اضافه وزن نشوند، زیبایی چهره ماندگار خواهد بود و نیازی به جراحی مجدد نمی باشد.

نتیجه گیری و مشاوره با پزشک

لیپوساکشن غبغب یکی از جراحی های ایمن و پرطرفدار برای از بین بردن چربی زیر چانه است؛ شما می توانید در صورت نیاز، جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره ساکشن غبغب با هیتا کلینیک تماس برقرار نمایید.

سوالات متداول عمل ساکشن غبغب

۳-۴هفته بنا به صلاح دید پزشک جراح

حدودا یک ساعت

بله یک عمل سرپایی هست و نیازی به بستری شدن نیست

بستگی به علل مختلفی داره مثل رژیم غذایی،سن ،پزشک جراح اما میتوان به طور میانگین ۱۰سال تخمین زد

نمونه هایی از قبل و بعد از عمل ساکشن غبغب

3 دیدگاه دربارهٔ «ساکشن غبغب»

1. سلام وقت بخیر کسی که دیابت داره و انسولین مصرف میکنه هم میتونه انجام بده ؟